2271022418   5dimchi@sch.gr

Τμήμα Υποδοχής ΖΕΠ

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο κύκλους:

  • τις Τάξεις Υποδοχής Ι ΖΕΠ, όπου φοιτούν μαθητές/-τριες με ελάχιστη ή μηδενική γνώση της ελληνικής γλώσσας
  • τις Τάξεις Υποδοχής ΙΙ ΖΕΠ, όπου φοιτούν μαθητές/-τριες με μέτριο επίπεδο ελληνομάθειας, το οποίο εμποδίζει την απρόσκοπτη παρακολούθηση των μαθημάτων στην κανονική τους τάξη.

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση

Οι Τ.Υείναι άμεσα συνδεδεμένες με την διαπολιτισμική εκπαίδευση και τη διαφοροποιημένη διδασκαλία. Έτσι, σε κάθε τμήμα δημιουργούνται ομάδες μαθητών/τριών από διαφορετικές τάξεις ανάλογα με τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες και το μαθησιακό τους επίπεδοΑρχές που είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την ισότητα, την δικαιοσύνη και κυρίως την προάσπιση του δικαιώματος της μάθησης και της εκπαίδευσης όλων των παιδιών αποτελούν κατευθυντήριες γραμμές των υποστηρικτικών μας δράσεων.

Οι εκπαιδευτικοί του 5ου Δημοτικού Σχολείου Χίου στοχεύουμε στη διασφάλιση της ισότητας ευκαιριών και στην ισότιμη ένταξη των μαθητών στην εκπαιδευτική πράξη.

Γιαυτό ενισχύουμε τα παιδιά με πολιτισμικές/θρησκευτικές ιδιαιτερότητες που προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (Ρομά, προσφυγόπαιδα, παιδιά μεταναστών, παλιννοστούντων κ.α.) κι επομένως εντάσσονται σε Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ).

Διδακτικές Παρεμβάσεις

Μέσω διαφοροποιημένων διδακτικών παρεμβάσεων τα υποστηρίζουμε ιδιαίτερα στο κομμάτι της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας και των μαθηματικών και σεβόμενοι τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα του κάθε μαθητή προσπαθούμε

  • να επιλέγουμε κατάλληλες και ευέλικτες διδακτικές ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς τις μαθησιακές επιδόσεις στο σύνολο των διδακτικών αντικειμένων (πέραν του γραμματισμούαριθμητισμού), με απώτερο σκοπό
  • να επιτύχουμε τη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου
  • να παράσχουμε γνώσεις και να αναπτύξουμε δεξιότητεςεφόδια για την μετέπειτα ακαδημαϊκή πορεία και κοινωνική ζωή

Εκπαιδευτικοί Στόχοι

Το σχολείο μας στηρίζει αυτό το έργο και δείχνει έμπρακτα ότι οι εκπαιδευτικοί προσπαθούμε πάντοτε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα..

  • υποστηρίζοντας τις αξίες που προάγονται μέσα από την εκπαίδευση, όπως αυτή της συνεισφοράς, της αλληλεγγύης και των ίσων δικαιωμάτων
  • καταδικάζοντας φυλετικές, θρησκευτικές και λοιπές διακρίσεις που οδηγούν σε κοινωνικό αποκλεισμό
  • επιδιώκοντας την εξάλειψη των ανισοτήτων (γνωστικές και μη) που αποτελούν τροχοπέδη για την ομαλή προσαρμογή των παιδιών στη σχολική κοινότητα.
Μετάβαση στο περιεχόμενο